PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Zostań stałym klientem gabinetu Przystanek Piękna, zbieraj punkty i odbieraj nagrody. Każda wydana złotówka to 1 punkt. Czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody. Nie zwlekaj, zapraszamy do korzystania z naszych usług.
500 pkt Bon25zł*
1000 pkt Bon50zł*
1500 pkt Bon75zł*
2000 pkt Bon100zł*
2500 pkt Bon125zł*
3000 pkt Bon150zł*
3500 pkt Bon175zł*
4000 pkt Bon200zł*
4500 pkt Bon225zł*
5000 pkt Bon250zł*
*Bon można wykorzystać, jako płatność za Voucher podarunkowy, dowolny produkt, dowolny zabieg (lub jego część) w salonie PRZYSTANEK PIĘKNA.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Regulamin określa zasady korzystania z Programu Lojalnościowego w salonie kosmetycznym “Przystanek Piękna”.
- Organizatorem Programu jest “Przystanek Piękna” Kosmetyka twarzy i ciała Magdalena Laskowska, ul. Kościuszki 5A, 82-200 Malbork
- Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
- Za każdą wydaną 1 złotówkę na usługi kosmetyczne lub zakupy kosmetyków klient otrzymuje 1 Punkt, z wyłączeniem dopłaty do odbieranych nagród (bonów).
Niewykorzystana część bonu przepada np. Jeżeli korzystam z zabiegu w cenie 70 zł, płacąc bonem 75zł, 5zł z bonu przepada. - Klient gromadzi Punkty za usługi lub zakupy na specjalnej, imiennej Karcie Lojalnościowej przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
- Klient otrzymuje Kartę Lojalnościową bezpłatnie i do niczego ona go nie zobowiązuje.
- Kartą Lojalnościwą posługuje się tylko jedna osoba – karta jest imienna.
- Każdy klient sam zbiera Punkty, nie mogą być przekazywane na osoby trzecie.
- Za zakupione vouchery upominkowe punkty będą naliczane 50% dla osoby obdarowującej oraz 50% dla obdarowanej.
- Klient, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości Punktów, jest upoważniony do dokonania ich wymiany na nagrody zamieszczone w Katalogu Nagród
- Aktualne Nagrody dostępne w Katalogu Nagród na stronie salonu w zakładce Program Lojalnościowy
- Wymiana Punktów na Nagrodę może nastąpić tylko w salonie “Przystanek Piękna” ul. Kościuszki 5A, 82-200 Malbork
- Punkty nie są wymieniane na ekwiwalent pieniężny.
- Profitową Nagrodę należy wykorzystać najpóźniej w 3 miesiącu od zakończonego cyklu 12 miesięcy.
- Profitowy zabieg wykonywany jest po wcześniejszej umówionej wizycie.
- W przypadku rezygnacji z profitowego zabiegu, bez wcześniejszej informacji, Punkty ulegają unieważnieniu.
- Po odebraniu Nagrody Klient może nadal uczestniczyć w programie.
- Niewykorzystane punkty z karty przepadają wraz z upływem terminu ważności karty.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą lub zniszczeniem Karty Lojalnościwej. W takim przypadku punkty naliczane są na nowej karcie od początku.